חלוקת סלי מזון

חלוקת סלי מזון מידי שבוע למשפחות נזקקות

יהודים במיאמי

פעילות התמיכה הכלכלית – פעילות חסד בלתי פוסקת בכל מהלך השנה.
פעילויות התמיכה והחסד ידועות ומפורסמות ומשרתות כבר שנים רבות – מאות משפחות לכל השנה ומקנות אוויר וסיוע רב בהתמודדותם.
פעילויות התמיכה הן מגוונות, נחוצות ואדירות ממדים : תמיכה חודשית במשפחות שנבחרו לאור מצבם הקשה – התמיכה כוללת: חלוקת תווי קניה חודשיים, מוצרי מזון בחגים ובמקרה הצורך תשלום חשבונות כגון מים וחשמל ועוד.

תמיכה קהילתית רחבה יותר במועדים בהם עלולות ההוצאות החריגות להיות קשות במיוחד גם למשפחות סדירות  כגון לקראת חגים או לקראת מועדים חשובים.

פעילויות חסד אלו הן סיוע ישיר וקריטי לאוכלוסיות היעד של הארגון ומאפשרות למשפחות אלו לחיות בכבוד ולהקל במעט את התמודדתם הכלכלית. היו שותפים איתנו במפעל התמיכה הכלכלית שלנו  והיו שותפים ב 100 אחוז של צדקה וחסד!

מרכז החסד של בית חבד אהבת ישראל מסייע מידי שבוע בחלוקת סלי מזון לשבת קודש. סל המזון כולל כל המצרכים הנדרשים לשבת ולמהלך השבוע ועוזרת למשפחות למלא את הבית בכל טוב ולהרגשה טובה למפשחה שלא יחסר להם דבר. עלות סל המזון יקרה מאוד וכדי להמשיך את החסד הזה למען עשרות משפחות הנעזרות בסיוע הנל אנחנו צריכים את תמיכתך. בתרומה אחת אתה מאמץ משפחה שתוכל לעבור את השבוע ללא מתח מיותר ובקלות יותר. היה שותף למרכז החסד והזכות הזו תעמוד לך בכל המצטרך לך ותיהיה תמיד מן הנותנים.

ליותר פרטים צרו איתנו קשר…

מאמרים דומים