בדיקת וקניית תפילין ומזוזות

בדיקת וקניית תפילין ומזוזות

בדיקת וקניית תפילין ומזוזות

בדיקת וקניית תפילין ומזוזות זה הדבר אקסטרה חשוב שאסור לזלזל בו. הרבה מאוד הבעיות וצרות רבות יכולות לנבוע מכך.

האם אתם מעוניינים לרכוש או לתקן תפילין ומזוזות כשרות אצל רב. רב דואג להביא לכם הכי טוב. אם אתה נמצא במיאמי – זה לא בעיה!

מזוזה בפתח הבית זאת מצווה מהתורה. על הקלף של המזוזה תוכל לקראו האותיות 'שד"י' שהן אחד משמותיו של הקדוש-ברוך-הוא. וגם תוכל לראות שם ראשי התיבות שומר דלתות ישראל.
המזוזות הן אפוא 'שומרות הסף' שלנו ומאוד חיוני שהם היו כשרות למהדרין. מזוזה שאות אחת ממנה נמחקה או נפגמה – היא חסרת כל ערך. דין זה תקף גם לגבי התפילין. תפילין שפרשיותיהם או בתיהם נפסלו אינם תפילין והמברך עליהם מברך 'ברכה לבטלה'.
הרבה פעמים השיב הרבי מליובאוויטש מה"מ לאנשים – אשר בקשהו ברכה לרפואה או פרנסה – לבדוק את התפילין ו/או המזוזות. הרבה מאוד סיפורים התפרסמו מאז על בעיות שנפתרו לאחר שתיקנו התפילין והמזוזות.
על-פי המנהג יש לבדוק את התפילין והמזוזות פעם בשנה או שנתיים. בית-חב"ד מעסיק סופר סת"ם (ספר-תורה, תפילין, מזוזות). מומחה  אשר יעשה בדיקה בתפילין ובמזוזות שלכם. במידת הצורך ניתן לרכוש באמצעות בית-חב"ד תפילין ומזוזות חדשים ומהודרים.

חייבים להבין

צדיקים יקרים, אתם חייבים להבין שלבדוק תפילין או לתקן מזוזה זה דבר החשוב ביותר. כל יהודי חייב לבצעה הכי מהר שאפשר. אם אתה מרגיש שמשהו לא מסתדר לך בחיים. אתה מרגיש תקוע בחיים ולא מבין מאיפה זה בא. אתה בן אדם טוב ולא מגיע לך לחוות את הצרות שמגיעות אליך מכל הכיוונים. אבל אין מה לעשות. מציאות אומרת לך שזה מה שיש. תתמודד! לא משנה מה זה יהיה. מחלה ארורה, מוות של מישהו קרוב או סתם בעיות בעבודה.

דבר ראשון שעדיף לעשות

דבר ראשון שעדיף לך לעשות זה להתייעץ איתנו. מומחים בתחום מזוזות ותפילין. רבנים הכי חכמים יהיו שמחים לעזור לך. תשאיר פניה באתר או שתתקשר לנו דרך הטלפון. יכול להיות שבעיה היא במזוזה לא תקינה ובזה אנחנו נטפל.גם אם אתה רוצה לחדש את סט התפילין שלך זה הכתובת. תתקשר ונדאג לך לתפילין חדש. ואז תראה שהחיים יתחילו להיסתדר.

 

מאמרים דומים