בר מצווה

בר מצווה במיאמי

בר מצווה במיאמי

אם אתם מחפשים לחגוג בר מצווה במיאמי לפי הטנדרטים הגבוהים ביותר. קראו את המאמר הזה על מנת להבין מה באמת חשוב לדעת לפני שמתחילים את התהליך.

חוגגים בר מצווה? תנו לבנכם חוויה יהודית שלא תשכח! בר-מצווה הוא לא עוד יום-הולדת.
זהו יום שבו הופך ה’בן יקיר’ מילד לאיש ונכנס בעול המצוות, מעתה אפשר לצרפו למניין והוא כשיר לכל מצווה ועניין.
אם אתם רוצים שבר-המצווה ייחקק בלב בנכם כחווייה יהודית מיוחדת במינה ולא כעוד טקס מלחיץ שמוכרחים לעבור – פשוט עדיף לכם מוזמנים לשמוע על תוכנית ההכנה שלנו לבר-מצווה.
הצלחנו לכלול בקורס בר המצווה:

לימוד ידידותי

לימוד ידידותי של העליה לתורה ברכות התורה הקריאה/הפטרה, מתוך שימת דגש על טעמי המקרא שמגיע מדוקדקת.
בנוסף במהלך הקורס נעשיר את המטען הרוחני שיישא עמו הילד לכל החיים.
אנחנו מלמדים אותך מושגי יסוד ביהדות ובין השאר ונכיר את התפילין, נלמד להניח אותם ולקפלם. ונבין מדוע מניחים אותם על הראש ועל הזרוע
נתבונן מהו יהודי? התפילה, ’שמע ישראל’ ועוד…

אז אם החלטתי לחגוג בר מצווה במיאמי לילד שלכם על פי כל החוקים שכתובים בתורה. אתם רוצים ליצמד לסטנדרטים הגבוהים של הענף הזה. אז זה סיבה להיכנס לאתר שלנו וללמוד עוד חומרים על דעת ותורה. אתם תקבלו כלים מאוד חשובים שזה לא רק אזה שהוא מקצוע כמו בניית אתרים או קידום בפייסבוק אלה מקצוע לכל החיים.

חגיגת בר מצווה

חגיגת בר מצווה זה החג הכי חשוב בחיים של הילד היהודי. לא משנה האם הוא חוגג בר מצווה במיאמי או בישראל. זה לא חשוב בכלל. יהודי תמיד נשאר יהודי וחינוך שילד יהודי מקבל בילדות זה הבסיס לכל החיים. לשמור מסורות ולהיצמד לחוקים של התורה מכוון את הילד לכיוון הנכון בחיים. בהמשך במהלך החיים בחור צעיר יהודי נתקל בהמון בעיות חברתיות ובעיות חומרניות. לדעת להתמודד עם זה זה המפתח להצלחה בחיים. לא משנה האם אתה יהודי או לא.

הכוח חיצוני שתומך בך

חגיגת בר מצווה ושמירת מסורות של יהודים גורמת לילד להרגיש שייחות. להרגיש שיש לו ערך בעולם הזה. ככה הוא מרגים שהוא מסוגל להתמודד עם כל דבר בעולם. הוא מרגיש שיש לו עמוד שידרה. הוא מרגיש שיש איזה כוח חיצונית שעוזרת לו. כוח ששומרת עליו.

זה לא חשוב אם אתם יהודים חרדים או יהודים רגילים שעברו למיאמי. לעביר תקס בר מצווה לילד שלכם זה מאוד חשוב וחיוני. כי כולנו יהודים בעולם וחשוב לנו לזכור מאיפה באנו ולאן אנחנו נגיע בסוף.

 

מאמרים דומים